בלוג אירועים

חתונת חורף - כך תעשו זאת נכון

כשאנו מדמיינים אם יום החתונה, ברוב המקרים התפאורה תהיה קיצית. אולם חתונת חורף היא בעלת יתרונות לא מבוטלים. כל הסיבות לבחור דווקא בחתונה כזו.

אם נודה באמת, כולנו חולמים שהחתונה שלנו תהיה מיוחדת ולא שגרתית. אולם במקום לצאת מגדרכם ולשלב אטרקציות ייחודיות ושלל גימיקים בתכנון החתונה שלכם, באפשרותכם פשוט להסתמך על מזג האוויר. אין ספק שלאירועי חורף יש את הקסם שלהם ולעיתים גשם ביום החתונה שמצטייר כסוג של חלום בלהות, יכול דווקא להפוך את האווירה לרומנטית ואת התוצאה להרבה יותר ייחודית ממכלול של היבטים.

חתונות חורף מיוחדות

אז נכון, חתונת קיץ מאפשרת לכם להתחתן בגן פתוח רחב ידיים, אך מי אמר שמדובר ביתרון? בחורף מזג האוויר יכול רק להוסיף לתחושת הרומנטיקה והאולם הסגור לא רק יסייע להתחמם, אלא יעצים גם את תחושת האינטימיות והחמימות וישפיע על האווירה הכללית. דמיינו לעצמכם שילוב של האלמנטים הבאים באירוע: קירוי שקוף ברחבת קבלת הפנים, תאורה חמה, מנות חורפיות כמו מרק או תבשיל קדרה, משקאות חמים ומחממים לכל אורך הערב, חלוקת מתנה חורפית לזוגות – כמו חלוקים, מטריות או ספלים, אין ספק שישנו קסם בתכנון חופה בחורף ובשילוב אלמנטים שיהפכו את החתונה לכמה שיותר מיוחדת ורומנטית.

חתונות חורף במרכז? הרבה יותר משתלם

כאשר מתכננים חתונה יש לקחת בחשבון את העלויות. לעומת חתונות קיץ אשר נחשבות להרבה יותר יקרות, חתונה בעונת החורף תהיה פחות יקרה משמעותית, כך אינכם צריכים להתפשר על היום בו אתם רוצים להינשא. תוכלו בקלות לבחור דווקא ביום חמישי היקר והמבוקש ולחגוג עד השעות הקטנות של הלילה, במקום לבחור ביום באמצע השבוע כפי שאולי היה קורה אם הייתם מתכננים חתונה קיצית. כמו כן רבים הסיכויים שתמצאו דיל חורף לחתונה של גני אירועים הכוללים מעטפת שלמה של שירותים או לכל הפחות, מגוון של שירותים נבחרים הכלולים במחיר. בנוסף, בגלל שיחסית בחורף יש פחות אירועים ופחות אנשים טסים לחופשות בחו"ל, אחוזי ההגעה גבוהים יותר משמעותית. והמתנות? הן לא משתנות לפי עונת השנה.

היתרונות האמיתיים של חתונות מיוחדות בחורף

מתי לאחרונה יצא לכם לבחון אלבום חתונה ובאמת להתרשם? תכנון חתונה בחורף זו פעולה אשר טומנת בחובה שפע של יתרונות, חלקם באים לידי ביטוי גם באיכותם ובייחודם של הצילומים. התפאורה הטבעית והצבעונית של שמיים מלאי עננים בעת שקיעה או האפרוריות של העיר הגדולה הם קונטרסט מושלם לצילומי חתונה אומנותיים. ואם ברצונכם ממש להתפרע תוכלו גם ללכת על צילומי טראש דה דרס אשר נחשבים כיום למאוד פופולריים ולבצע אותם ביום גשום. תהיו בטוחים שהתמונות יהיו כמה שיותר מיוחדות וישמשו לכם כמזכרת לכל החיים.

גן אירועים לחתונה בחורף – בחרו במקום הנכון

לאחר שהגעתם להחלטה שהחורף הוא הזמן הנכון עבורכם לחתונה, עכשיו כל שנותר לעשות הוא לבחור מקום לחתונת חורף שיתאים לכם בדיוק. גרייס אירועים הוא אולם וגן אירועים לחורף אשר יספק לכם את המענה המושלם לכל אירוע החל בחתונה ועד לבר מצווה או בת מצווה או ברית/ה. מדובר באולם גדול ויחיד עם גן חיצוני ומרשים אשר יכול להכיל עד 450 מוזמנים. יתרה מכך אנו מעמידים לרשותכם לכם את כל המאפיינים שיהפכו את חתונת החורף שלכם לחלומית: אוהל מחומם ונעים ובו מנורות פחם, צמחיה ירוקה, גרדרובה לתליית המעילים, מטריות ומתנות לאורחים, מנות חורפיות כמו אוסובוקו ועמדת מרקים, משקאות חמים לאורך כל הערב כמו סנגריה, סחלב חם, משקאות חמים על בסיס שוקולד ועוד שלל הפתעות מיוחדות. אז למה אתם מחכים?

אולם אירועים

 

היתרונות של חתונה קטנה בחורף

כאשר אנחנו מדברים על חתונת חורף קטנה ואינטימית, היתרונות אף גדולים עוד יותר, אך בשביל שהאירוע יהיה באמת מוצלח ובלתי נשכח צריך לשים לב לקריטריונים שיכולים להשפיע על כך ולבחור בהתאם: מיקום האולם, הגודל וההתאמה שלו למספר האורחים הצפוי, נוחות ההגעה עבור האורחים מבחינת חנייה וגישה, בחירה נבונה של המנות כך שתהיינה משולבות עם מזג האוויר החורפי ואופי החתונה וכמובן כל נושא אחר שחשוב לחתן ולכלה. אז איך אירוע חורף הופך לחתונת חורף קטנה ומשולמת?

חתונת חורף קטנה במרכז – מזג אוויר טוב ונוחות הגעה מכל הכיוונים!

מרכז הארץ מאכלס את רובה הגדול של אוכלוסיית המדינה. מכאן – שאולם גרייס בראשון לציון, שקרוב לצירי תנועה ראשיים עשוי להתברר כמתאים מאד לקיומו של אירוע, גם במהלך החורף. לא מדובר בנסיעה ארוכה מאזור גוש דן, השרון ואפילו השפלה כך שהאורחים יוכלו להגיע בנוחות ובמהירות למקום. יחד עם זאת, אין זה אומר שחייבים להיכנס ללב תל אביב או שהאולם עצמו ייראה בהכרח כמו אולם אורבני הממוקם בלב ליבה של העיר הגדולה. עיצוב האולם נתון לשיקולם של מארגני האירוע ובאולם גרייס, למשל, אפשר יהיה לשלב בין עיצוב אורבני עירוני עכשווי לבין רומנטיקה שאי אפשר בלעדיה ברוב סוגי האירועים.

מתאימים את התפריט למזג האוויר!

מי שמגיע לחתונה קטנה בחורף בגרייס יכול ליהנות מהתאמה נהדרת בין המנות שמוגשות באולם לבין מזג האוויר ואופי הטעם של האורחים. הגעה לאירוע אין פירושה לדעת מראש אילו מנות עומדות להיות מוגשות. בגרייס אמון על הכנת האוכל שף גורמה צמוד שבוחר בקפידה את המנות ומרכיב ביחד עם מארגני האירוע את התפריט שהכי יתאים לאירוע, לאופי המוזמנים וכמובן למזג האוויר. חתונה קטנה בחורף היא הזדמנות נהדרת לתבשילים בבישול ארוך, מהבילים וכאלה שימלאו את האולם בחמימות נעימה ועוטפת.

אווירה טובה ותחושה נעימה

כל מי שמארגן אירוע רוצה שהאורחים שלו ירגישו בנוח, שיהיה להם נעים באולם ושכל התנאים של האירוע יתאימו למצב הרוח החגיגי. את כל המעטפת יספק עבורכם אולם גרייס בראשון לציון, אשר אמונים ומנוסים בהפקת חתונות במגוון סגנונות לפי הצרכים של כל זוג. החל ממגרש החנייה הגדול, דרך גודל האולם, שבו מצד אחד לא יהיה צפוף אך האולם לא יהיה גדול מדי. כל אחד מהאורחים ימצא את המקום לנהל את השיחות עם החברים או המכרים שלו, יידע היכן השולחן שלו וירגיש בנוח להגיע ממקום למקום. כאשר העיצוב של האולם ידבר בשפה של האירוע וישתלב עם המוזיקה, האוכל הנהדר והמראה הכללי שיתקבל – אין ספק שתיווצר הרמוניה שבזכותה האורחים כלל לא ירצו לעזוב את המקום. מכאן ועד אירוע מוצלח, מושלם ובלתי נשכח – הדרך קצרה ביותר!

גרייס מזמינים אתכם לקיים חתונת חורף חלומית כאשר הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם ולכל אורך הדרך יסייע לכם להעצים את תחושת הרומנטיקה, הפאר והחמימות ולהוציא מן הכוח אל הפועל את חתונת החלומות שלכם.

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית