סיפורי זוגות

אנרגיית מים זורמים: החתונה של טל וגל

הם הכירו אחרי שהוא ראה תמונה שלה בפייסבוק עם חברה משותפת. אחרי שהחליטו לעשות קעקוע משותף, גל החליט למסד את הקשר שלהם באופן הרשמי ביותר. הם חיפשו אחר המקום שיהיה אורבני ותל-אביבי כמוהם ומצאו אותו בגרייס. אחרי חתונה בה לא ירדו מרחבת הריקודים הם ממליצים בחום – פשוט תזרמו ותיהנו מהתהליך. טל מספרת לנו איך הכל התחיל ומשם איך המשיך

איך התחיל ביניכם הקשר?

הכרנו דרך חברה משותפת בפייסבוק. גל שלח לי הודעה אחרי שראה תמונה שלי עם החברה המשותפת בפייסבוק. אני קצת היססתי בהתחלה, אבל הוא התעקש בצורה מקסימה והתחיל איתי עד שנתתי לו הזדמנות לשמחתי. מאז אנחנו ביחד.

חתונה במרכז- אולם אירועים גרייס
צילום: גיל ורון

מי הציע למי ואיך?

החלטנו שאנחנו רוצים לעשות קעקוע משותף בחלק האחורי של הקרסול, בצורת מנדלה של שמש וירח. כשקבענו את התור, גל החליט שזו הזדמנות מצוינת לקחת את הקשר לטווח הארוך, כמו המשמעות של לעשות את הקעקוע המשותף. אחרי שהוא סיים את הקעקוע שלו ולפני שהתחלפנו והגיע תורי לעשות את הקעקוע שלי, הוא שלף טבעת והציע לי להתחתן איתו.

צילום: גיל ורון

למה בחרתם להתחתן בגרייס?

כשני תל-אביביים, ביררנו באינטרנט וחיפשנו מקום שיהיה אורבני כמונו ובטעם שלנו. ראינו כל מיני מקומות אחרים שלא התחברנו לעיצוב שלהם. כשהגענו לגרייס התלהבנו מאוד מהעיצוב וידענו שמצאנו את המקום שלנו: שנינו היינו באותו הראש מבחינת טעם וגרייס התאים למה שחיפשנו – שולחנות העץ, האורות הזהובים, הגן ועוד. פשוט אהבנו את מה שראינו.

כניסה לחופה- גן אירועים גרייס
צילום: גיל ורון

מה גיליתם שבאמת עושה את החתונה?

מבחינתנו זה הדי ג'יי. רוב החתונה זה הריקודים ולכן כשזה מגיע לדי ג'יי, מצאנו שחשוב לבחור את הטוב ביותר. כזוג שמתחתן, בילינו את החתונה על רחבת הריקודים וכמעט עד בכלל לא אכלנו, אבל גם כששאלנו את החברים איך היה האוכל הם ענו שהם לא בטוחים כי רוב הזמן הם רקדו, כך שזה ללא ספק היה הדבר הכי חשוב בחתונה שלנו.

צילום: גיל ורון

רגע מיוחד וייחודי מהחתונה שלכם?

החברים הכינו לנו שני קליפים לחתונה – אחד הכינו החברים של גל ואחד הכינו החברים שלי. הקליפים היו בסגנונות שונים – החבורה שלי עשתה קליפ בסגנון MTV בו הם רוקדים, שרים ומספרים עלינו כזוג, והחבורה של גל עשתה קליפ בסגנון הפרלמנט, בו הם שרו באולפן, אבל שני הקליפים הראו כמה הם מכירים אותנו ודיברו על זה שאנחנו גרים בתל אביב, נוסעים על הקורקינט יחד עם הכלבה, צחקו קצת על הזוגיות הקצרה שלנו עד שעברתי לגור אצלו ועד שהציע נישואין. שני הקליפים היו פשוט אדירים.

אולם אירועים בראשון לציון- גרייס
צילום: גיל ורון

מה הייתם ממליצים למי שמתכנן חתונה?

קודם כל לזרום. להבין שהכל יהיה טוב בסופו של דבר, כי זה באמת מלחיץ לתכנן חתונה, בעיקר במובן הכספי, אז חשוב מאוד לזרום וליהנות מהתהליך.

דבר שני, להתחיל קודם עם רשימת המוזמנים ואז לחפש מקום, ולא להיפך, כי יש דברים שחשוב לעשות בסדר הנכון.

גרייס- אולם אירועים בראשל"צ
צילום: גיל ורון

פרגון לספקים

צילום סטילס ווידאו: גיל ורון

איפור : דניאל חדד

שיער: צח ונטורה

דיג'י: בן גוטר

שמלה: מריה מנור (clair)

רב: חיים זמיר

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית