סיפורי זוגות

חתונה בדקה ה-90: אירוע הבזק של ימית ונדב

ימית ונדב הכירו בתאריך 17.10.17, הצעת הנישואין הגיעה בתאריך ה17.12.18 והחתונה? בדיוק חודש אחריה, ב17.1.19 (כמובן). הסיפור של הזוג המקסים הזה מוכיח שאפשר לתכנן חתונה בתוך תקופה קצרה במיוחד, וליהנות כל הדרך לחופה.

ימית ונדב הכירו באפליקציית היכרויות, בתאריך ב-17.10.17. "בתחילת הדייט הראשון שאלתי את עצמי איך אצליח להעביר שעה עם הבחור השתקן הזה, ועל מה יהיה לנו לדבר? בפעם הבאה שהסתכלתי בשעון, גילתי שעברו 3 שעות" ימית מספרת. ההתחלה המבטיחה הזו הובילה לקשר אינטנסיבי מהרגע הראשון, והמגורים המשותפים לא איחרו לבוא, רק 4 חודשים אחרי אותו הדייט.

צילום: דור חזן

איך נראתה הצעת הנישואין?

"חזרתי מטיול משפחתי באמסטרדם, ונדב הגיע לקבל את פנינו בשדה התעופה. לפני שהבנתי מה קורה, נדב כרע ברך והציע. הייתי בשוק מוחלט, כי מדובר בבחור שקט יחסית ולא מישהו שהיה מצופה ממנו למחוות כאלו גרנדיוזיות. זה היה סופר מרגש וכמובן שאמרתי מיד כן!"

מרגע הצעת הנישואין חלף חודש בדיוק עד הרגע בו עמדו תחת החופה. לשניים היה ברור שיתחתנו בחורף, היות וימית היא לא מחובבי הקיץ. בפגישה בגרייס חיפשו תאריכים פנויים, וכאשר התקשו למצוא, רומן בעלי האולם זרק הצעה, חצי בצחוק, להתחתן בתאריך הפנוי הקרוב ביותר- בעוד חודש. הזוג המופתע החליט לשקול את האתגר, וכבר למחרת הגיע שוב לשריין את התאריך.

גרייס - ימית ונדב - חתונה בחודש
צילום: דור חזן
חתונת בזק בגרייס - ימית ונדב
צילום: דור חזן

איך הסביבה הגיבה לחתונת בזק?

"נתקלנו בהרבה שאלות מסוג 'איך נספיק להתארגן?' וכמובן השאלה הקבועה 'את בהריון?'. אבל ברגע שהסברנו להם את ההיגיון שמאחורי הבחירה שלנו הכל זרם חלק. בפועל ארגנו הכל בשבוע וחצי, ואז נחנו וחיכינו לסידורי הושבה ואישורי ההגעה. גילינו שחוסר הזמן עזר לנו להיכנס לפוקוס, ובמקום להתפזר להמון חששות ולחצים, הוא אפשר לנו לתכנן את האירוע בצורה מאוד מאורגנת ושקולה ולהתמקד בדברים החשובים".

הזוג צעד לחופה עם שירו של ג'ון לג'נד – ALL OF ME. במהלך הטקס ענדו טבעות זה לזו, וימית ריגשה את האורחים ובמיוחד את נדב, כשסיפרה שהוא הגבר עליו חלמה כל חייה. המסיבה השמחה נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה וכללה את כל סגנונות המוסיקה החל ממוסיקה יוונית לכבוד אם הכלה ועד למוסיקה תימנית ומרוקאית לצד החתן.

ימית ונדב - חתונת בזק בגרייס
צילום: דור חזן
ימית ונדב - גרייס - חתונה בחודש
צילום: דור חזן

מה הייתם ממליצים למי שמתכנן חתונה?

"קודם כל תשחררו. חשוב להבין שארגון חתונה לא חייב להיות בדיוק לפי הספר, אתם יכולים לבנות את התהליך שמתאים לכם בדיוק, וליהנות ממנו. אנחנו מאוד נהנינו מהתהליך, זו הייתה חוויה מרגשת".

ימית ונדב - חתונת בזק בגרייס
צילום: דור חזן

מה גיליתם שבאמת עושה את החתונה?

"האורחים. הקהל שלנו היה ברובו צעיר ולא הפסיק לרקוד ולעשות שמח. כמובן שהדי ג'יי הוא גורם שמאוד משפיע על האירוע, לנו היה די ג'י מדהים שבזכותו הרחבה הייתה כל הזמן מלאה. עוד דבר חשוב הוא האוכל, במהלך הערב האוכל לא הפסיק לזרום והייתה תחושה של שפע. צריך לזכור שלא כל האורחים נמצאים כל הזמן על הרחבה ולכן חשוב לדאוג גם לאלו שיושבים רוב הערב, האוכל והקינוחים הבלתי נגמרים לגמרי עשו את העבודה".

ארגון חתונה מהיר - גרייס - ימית ונדב
צילום: דור חזן
חתונת בזק - ימית ונדב - גרייס
צילום: דור חזן

הספקים שעשו את האירוע:

צילום סטילס ווידאו: דור חזן
די ג'יי: די ג'יי סמיילי
נעלי כלה: ארו דיזינגוף
תכשיטים: מגנוליה
איפור ושיער: הדר גרא
צילום מגנטים: רותי מג.נט
טבעות נישואין: דניאל מתת

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית