אירוע חברה

הפכו את אירוע החברה הקרוב שלכם למשהו מיוחד ומקורי, לאירוע שכל העובדים יזכרו עוד הרבה זמן, כאן אצלנו ב-GRACE. מקום לאירועי חברה במרכז עם סטייל ייחודי ומהמם, שיק אורבני מודרני לצד מאפיינים קסומים של גן והקפדה על הפרטים הכי קטנים, והכל במרחק נגיעה, במיקום מנצח ונגיש במיוחד בראשון לציון. בגרייס אתם והעובדים שלכם נהנים מעיצוב מרהיב ומוקפד, ארוחות שף מושקעות ומגוונות, שירותי בר מקפיצים ועשירים ועוד שפע אדיר של אפשרויות, אטרקציות ופינוקים שהופכים את הגרייס לבחירה המושלמת עבור אירועי חברה.

באולם האירועים GRACE בראשון לציון מפיקים ומארחים אירועי חברה מכל הסוגים, עבור כל סוגי הארגונים ולאורך כל השנה, כאשר בכל אירוע מושם דגש בלתי מתפשר על איכות, שירות, התאמה אישית ואווירת פרימיום מהנה ונחשקת.

אולם אירועי חברה גרייס ישמח לארח אירועי חברה בראשון לציון עבורכם ולספק לכם מגוון שירותים בהתאמה אישית והקפדה חסרת פשרות על איכות ויוקרה. אנחנו ממוקמים ברחוב האצ"ל 9 בראשל"צ, עם חנייה צמודה וכמובן שלמקום רישיון עסק מלא ותקף.

עיצוב שולחנות אירועים - גרייס

הפקת אירוע חברה – כשאתם במרכז!

ב-GRACE אולם אירועים אורבני ומעוצב בראשל"צ אנו מפיקים ומארחים אירועי חברה, כנסים ואירועים עסקיים נוספים, כאשר הלקוח במרכז. אתם קובעים מה אתם רוצים באירוע שלכם, איזו אווירה אתם שואפים לייצר ומה אתם רוצים שיהיה באירוע, אנחנו מוסיפים את הניסיון והידע שלנו ומתאימים עבורכם אישית את כל מרכיבי האירוע. כל זה מתגבש לכדי שלמות ולחבילה אופטימאלית המייצרת אירוע חברה מהנה, יוקרתי, מושקע ומקורי שהעובדים שלכם יזכרו במשך זמן רב.

מעסק קטן ועד תאגידים, אנחנו בגרייס מפיקים אירועי חברה מעולים כבר שנים, נשמח לארח גם אתכם אצלנו! במתחם האירועים האורבני שלנו יש כל מה שתזדקקו לו כדי להרים אירוע חברה מושלם – קולינריה משובחת ומקורית, עיצוב מהמם, שפע של מקום ואפשרויות, מערכות מדיה מתקדמות וחדישות, צוות מנצח ומנהלי אירוע מיומנים שעושים הכל כדי שכל פרט באירוע שלכם יהיה לא פחות ממושלם.

מוזמנים להיכנס לגלריית התמונות שלנו והתרשמו מהעיצוב המוקפד והאלגנטי, מתשומת הלב לפרטים ומהאיכות והיוקרה בכל פינה באולם שלנו. התמוגגו מתמונות האוכל הנפלא שאנו מגישים לאורחינו בגרייס ותוכלו להתחיל לארגן את התיאבון לקראת ארוחה שהיא מקורית, איכותית עשירה וכשרה, גם בהשוואה לאירועים אחרים וגם בהשוואה למסעדות. על הצד הקולינרי מנצח השף-אומן שלנו אמיר דן, אשר זוכה לשבחים בתעשיית האירועים.

היתרונות של GRACE לאירוע חברה במרכז

  • מיקום פשוט מעולה ונוח במיוחד בעיר ראשון לציון, נגישות מצוינת מכל רחבי גוש דן.
  • רישיון עסק תקף ומלא, נותן לכם ראש שקט שהכל אצלנו מאורגן, מתוקתק ולפי הספר.
  • אוכל מהמם ומגוון שיעביר מסר ברור ומענג של השקעה ומקוריות לעובדים שבאים לחגוג באירוע החברה שלכם.
  • בר הגרייס ג'ונס שלנו מציע חוויית אלכוהול מושקעת וייחודית, עשירה במיוחד ועם סטייל נועז ויוקרתי.
  • מצד אחד גן אירועים חיצוני ומסוגנן, באווירה קלאסית של גן אירופי מוקפד, מצד שני אולם פנימי סגור, ממוזג ומעוצב לעילא, בסטייל אורבני-מודרני מדהים שמיד מייצר רושם של יוקרה ופרימיום.
  • יחס אישי ומקצועי ללא פשרות, התאמה אישית מלאה ומושלמת – כל אורח ועובד באירוע החברה שלכם יקבל יחס של מנכ"ל 😊

מחפשים מקום לאירוע חברה שיהיה מקורי, יוקרתי ונוח? רוצים שהשנה מסיבת החברה שלכם תהיה באמת כמו בסרטים? בואו ל-GRACE אירועים לפגישה ונצא יחד לדרך לאירוע מנצח ובלתי נשכח.

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית