בלוג אירועים

אירועים טבעוניים בגרייס

אם עדיין לא זכיתם להיות באירוע טבעוני, סביר להניח שבקרוב תזכו. כיום יותר ויותר אנשים מאמצים את אורח החיים הטבעוני ותפריטי האירועים משקפים את המגמה הזאת.

 
כאשר מדברים על אירועים טבעוניים בגרייס, המטבח שלנו יתאים במקצועיות רבה את המנות להעדפות האורחים והחוגגים ויוגש תפריט טבעוני עם שפע של מנות טבעוניות ויצירתיות שיתאימו גם לאורחים הבררנים ביותר.

כל הסיבות לחגוג אירועים טבעוניים

ישנן סיבות רבות אשר מובילות אנשים לארגון אירוע טבעוני. אם בשל סיבות אידיאולוגיות, אם בריאותיות ואם אקולוגיות יש לתת את הדעת לכך שישנו הבדל בין צמחונות לטבעונות, הבדל אשר יבוא לכדי ביטוי בתפריט אותו נגיש. תפריט צמחוני למשל יהיה חסר מוצרים מן החי כגון בשר, דגים, מאכלי ים ועוף אולם אין כל מניעה שיכלול מוצרי חלב, דבש, ביצים ושאר מטעמים. לעומת זאת תפריט טבעוני לאירוע לא יכלול כלל את כל קשת המוצרים מעולם החי החל בבעלי החיים עצמם ועד לתוצרים שלהם, מה שעבור רבים עשוי להיראות כמגביל. האומנם?

אירוע טבעוני
אירועים טבעוניים עם תפריט מותאם ומוקפד

תפריט טבעוני מגוון ולא מגביל

אם חשבתם כי מדובר בנושא מגביל למדי, בפועל אין כך הדבר, היות ואורח חיים טבעוני מאוד מקובל ומבוקש. כתוצאה מכך, גם ההיצע נרחב וישנן מנות ערבות לחך מהן ניתן לבחור. כל שיש לעשות הוא למצוא אולם אירועים טבעוני שמציע אוכל טבעוני לאירוע אשר שמו הולך לפניו בתחום וליהנות מתפריט ברמה גבוהה המכיל מנות מגוונות ועשירות מחומרי גלם איכותיים וטריים. רבים רואים את האירוע שלהם אף כהזדמנות להרשים את האורחים, שרבים מהם אינם מכירים או נחשפו למגוון המטעמים הטבעוניים. הם רוצים ושואפים שבני משפחתם וחבריהם יטעמו מהאוכל ויופתעו מעד כמה שהמבחר היה טעים.

התוצאה: עשויה להפתיע אתכם

אנשים רבים נוטים לתת מקום מרכזי לשביעות רצונם של האורחים בעת תכנון אירוע טבעוני אולם חשוב להבין ולזכור כי בסופו של דבר מדובר באירוע שלכם וביום המיוחד שלכם. אם אתם שוקלים לבחור באירוע טבעוני מתוך המחשבה כי יותר קל יהיה למצוא קייטרינג צמחוני לאירועים קטנים וגדולים, תתפלאו לגלות כי לרוב אף יותר קל להרים ולתכנן אירוע טבעוני אשר כבר מגולם כחלק מהשירות של אולם האירועים, כמו אצלנו, בגרייס אירועים ולו רק מטעמי כשרות. למרות שאכן ניתן למצוא קייטרינג צמחוני כשר, לא פעם ההתגייסות והפיכת המטבח לחלבי תדרוש יותר מאמצים מאשר תכנון וארגון אירוע טבעוני בגן או אולם אירועים שמגישים זאת כחלק מהשירות. אירוע טבעוני הינו אוכל פרווה מתחילתו ועד סופו ולכן בניית התפריט לא תצריך מאמצים מיוחדים.

אולם אירוע טבעוני
גרייס - אולם לאירוע טבעוני

התפריט המושלם לאירוע שלכם

למרות שהאורחים שלכם מגיעים לחגוג עמכם זה ברור ומובן שברצונכם לשמור עליהם מרוצים ולהפיק אירוע לטעמם, תרתי משמע. עם זאת, זה אפשרי לעשות זאת ועדיין לא להתפשר על תפריט המשקף את הרצונות והאידיאלים שלכם במידה מיטבית. כל שעליכם לעשות הוא פשוט לבחור במקום הנכון לאירוע שלכם, מקום מקצועי ואיכותי שערוך ומוכן להתאים את התפריט המושלם לאירוע שלכם ולטעמכם האישי. בגרייס אירועים אנו נשמח לתכנן יחד אתכם את אירוע החלומות שלכם תוך כדי שיתוף פעולה מושלם ובניית תפריט עשיר, טעים ומרגש אשר לא יותיר אף אחד אדיש.

גרייס הוא גן אירועים אורבני ושיקי ובו פועל צוות מקצועי אשר ישמח לבנות עבורכם אירוע מתוחכם המדגיש את הטעמים הייחודיים לכם ומייצג את אורח החיים שלכם. אנו מזמינים אתכם להגיע ולהתרשם בעצמכם מכל האפשרויות שיש לנו להציע לכם!

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית